Plane type: | B747-438 |
Airport: | Frankfurt (FRA/EDDF) |
Airline: | Qantas (QFA/QF) |
Registration: | VH-OJB |
Author: | Ldrikk |
Date taken: | 05/2008 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3302× |
09.05.
to kuba+libor: vlastně máte pravdu. V klidu by to zmákli i se 767 ;o)
to PM: nene, letadla jsou potřeba 3. Když ve 23:55 startuje 1. z FRA, tak 2. se už nachází někde +- nad Kazachstánem, chybí mu cca 6 hodin do přistání ve FRA. To 3. se pomalu snáší k Sydney, kde 6 hodin pobude a hurá zpět do SIN, kde cca 1.5 hod před přistáním potká 1. Ta 2 mezitím stojí 18 hodin na remote parking ve FRA. A tak dokola.
Tzn. že VH-OJA, kterou jsem v sobotu odletěl z FRA do SIN, poletí znovu v úterý večer FRA-SIN.
Samozřejmě že z technických důvodů nelétají pořád tatáž 3 letadla.
Honza + Libor: Kuba použil zkratku používanou v obchodních dokumentacích. 744, je zkratka pro všechny modifikace B747-400. 743 = 747-300, atd. K vidění například v letových řádech.
AC: Každou noc z FRA jednu 744, k ní jednu zdvojenou posádku na let FRA - SIN a další, čerstvou běžnou posádku, která v SIN přijede z hotelu a vystřídá je pro úsek SIN - SYD. Proti už letí ze SIN do FRA jiná 744, aby bylo čím v noci letět do SYD. Ostatní detaily se řídí předpisy, rotací a kasou Qantasu. Jak jsem dopadl?
Kuba: Ty jsi Kuba, vid :-))) Ty znas sedm ctyri ctyrku ? Nejaky mezityp Jumbo Jetu ? :-)
Coze, Libore????
744 ani jednu, co jsem vyhrál? :-)
Soutěžní otázka k této moc pěkné fotografii: kolik 744 potřebuje Qantas na operování této linky do Sydney? Nápověda: odlet z FRA je v 23:55, přílet v 6:15. Mezipřistání je v Singapore.
Výherce získává first class letenku na tuto trasu ... to asi ne :-))))))
Nádherná fotka(společnost qantas jse mi líbí)
9 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
AC: Chyba je v nepřesném zadání, proto jsem úkol pojal s humorem při přijatelných výpočtech. Podrobnější výpočet mohu dodat osobně e-mailem nebo v Diskuzi. :-)