Plane type: | A320-214 |
Airport: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Airline: | Gulf Air (GFA/GF) |
Registration: | A9C-AG |
Author: | Ivo Kotala |
Date taken: | 04/2012 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 3325× |
05.04. Arrival to paintshop. Good visible repair after skid off runway and front gear collaps in Cochin on 29.08.2011.
Takový zajímavý koukat na fotku letadla z Ostravy. Zvlášt při uvádění změn po nehodě při který se zabilo 7 lidí.
tomáš kročil: jj je to pobočka firmy Eirtech která má ještě haly v dublinu a shanonu
PeterV :Já myslel že lakovna v OSR patří nějakým Irům :)
jsem zvedav jak si Ostrava poradi s tou zlatou metalizou. U Airbusu nam rikali, ze z pohledu lakyrnika je metaliza ten nejhorsi design, hlavne na namichani barvy a jeji "stejnobarevnosti" na ruznych materialech (dural, kompozit). Tady jak koukam je oboji a taky trefit se do soucasneho odstinu nebude asi legrace. Urcite dejte fotku jak to dopadlo!
No hlavně, jak dlouho se v OSR lakuje?
Nebude to spôsobené otáčaním zemegule ? : )
P.S. : Posledný retro kabát obliekali už v Ostrave.
No jo, souhlasim s PeterV, je to fakt trosku zvlastni. Na druhou stranu je to business - pokud ve Skotsku odvedou stejnou praci za levnejsi peniz(vcetne nakladu na prelet), tak proc ne. Ale z nejakeho duvodu o tom dost pochybuju. Je ale pravda, ze kdyz clovek nezaujate sleduje, jak CSA hospodari a kam az to za par poslednich let dotahlo, divim se, ze nepreletavaji letadla pro novej lak az na druhou stranu sveta!!!
Letadla z Blízkého Východu létají na lakování do Ostravy, zatímco letadla ČSA létají na lakování do Skotska, Irska, Holandska, či bůhví kam. To musí dávat smysl snad každému.
9 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
DavidJ: Zas tak bych to nepřeháněl. Jeden člověk se zranil těžce, 7 lehce, nikdo se nezabil.