Dne 28. května předvedly Air France na výstavě Aircraft Interiors Expo v Hamburku novou kabinu 23 letadel Embraer 190 provozovaných regionální společností HOP! První interiér nového provedení se objeví na linkách na podzim.
Investice do nového interiéru jsou součástí programu Air France zvýšit a standardizovat úroveň pohodlí cestujících na středních linkách.
V obchodní třídě bude od ledna na dvousedačce prodávána pouze jedna sedačka.
Návrh kabiny letadla by měl pocit z kabiny přiblížit Airbusu A220. (Foto: Expliseat, planes.cz)
Na dvouhodinový přískoky je sklápění sedaček zbytečnost. Naštěstí to většina společností pochopila, že když na sebe sedačky tak namačká, alespoň zamezí jejich sklápění.
To je ale jeho problém. Nikoli můj. Pokud mu to vadí, ať sedí doma.
Jen: ..... proboha
V převážné většině případů to víc to vadí lidem sedícím za tím, kdo si sklopí ...
Není jediný důvod omezovat sklápění sedadel.
No, a pokud někomu nevadí sedět v poloze "kolmo hore"... tak at si nesklápí.
Jak dlouhé má průměrně HOP linky?
Pokud kolem dvou nebo dvou a půl hodin, tak třeba sklápění bych do sedadel vůbec nedával. Zrovna tohle je věc, bez které se obejde na krátké lince, troufnu si říct, že většina cestujících.
Osobně bych se vyhnul mylnému titulku vyššího pohodlí.
Stávající Embraery 190 u HOP mají kapacitu 100 sedadel (25 řad po 4). Po přestavbě interiéru přidá dopravce dvě plné řady a půl jedné, zřejmě díky omezení kuchyně. Sázím, že tenké sedadlo bude méně pohodlné, je méně sklopitelné, takže za mne to je v neprospěch cestujících.
Inovace letecké společnosti je pochopitelná, zisk a konkurenceschopnost. Na druhé straně je špatně to prezentovat jako výhoda pro klienty. Že takto masíruje dopravce, pochopitelný marketing lehce za hranou. U Planes bych však doporučil si produkty porovnat, vyhodnotit a jen opisovat.
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Jen: .... no, raději nic
Petr: právě. Když už se chválí, že mají úsporu hmotnosti výměnou sedaček za lehčí, tak další úspora může být vynechání sklápěcího mechanizmu. Dovedu si to představit u aerolinky létací po Evropě s lety do 3 hodin (to je např. trasa Praha - Heraklion) . Docela by mě zajímalo, kolik to ušetří hmotnosti třeba u 737max8 nebo A320neo.