Diskuze není oficiální odpovědnou serveru, ale místem pro setkávání lidí se stejnými zálibami.
Redakce serveru planes.cz z logiky věci nemůže za příspěvky ručit a příspěvky nemusejí vyjadřovat její názory. Smajlíky vytvořil (c) Víťa.
V diskuzi nejsou povoleny žádné HTML tagy. Pro přechod na další řádek použijte klávesu "Enter". Odkazy můžete psát formou "link://" (nebo "links://" pro odkazy https).
K častému dotazu na řadu za sebou letících letadel: nejde o letadla, ale viděli jste družice pro satelitní internetové spojení Starlink společnosti SpaceX, které jsou vypouštěny po skupinách a teprve později se rozdělují na příslušné dráhy. Další informace najdete například zde.
Dobrý večer,
vyšla předběžná zpráva k té 787 Air India.
"At approximately 08:08:42 UTC, just after reaching a peak speed of 180 knots Indicated Air Speed, both engine fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF, within one second of each other.
The immediate result was dual-engine shutdown: both engines lost thrust, and the ram air turbine (RAT) deployed, indicating an emergency power state."
aaib.gov.in/What's%20New%20Assets/Preliminary%20Report%20VT-ANB.pdf
Jakubv cau
Dreamlifter...tak to byl vtip, ale asi nechtěli znát pohyby An124
Dobrý večer vespolek z Bournemouth
Petrp
Kéž by.
Dobrý večer
Dreamlifter...ty budeš spijoon
A mohl by mě to prosím někdo říct?
Víme
Nevíte jestli odletěl an124 z Pardubic?
Ukrajinci uschopnili An124 registrace UR-82073 a odleteli s nim z Kyjeva.
To musel být velký mejdan, v půl dvanácté dobré ráno.
dobre rano!
Dobré ráno.
Jirkapilot TVV
Dobrý den
MK. Tak špatný to sTebou není. Odpuštěno
Syrda: jsem jen nedokonala existence, holt zahradkari budou muset pockat. Pardon
Vzhledem k tomu, že Holandsko, Rakousko, Švédsko a kdoví kdo ještě kupuje Embraery jako náhradu za C-130 tak to asi úplně blbej eroplán nebude. A zrovna Slováci si se Spartanama moc nepomohli.
MK A na zahrádkáře jsi zapomněl.
Co se mě týče tak EMB je super letadlo tak akorát. A že by Slováci koupili líp se taky nedomnívám.Nase Casy lítají bez problémů ,teď to bylo na Islandu....
Creature25...nejsem si jistý jestli jsou ze starých Herek Poláci zrovna nadšení, provoz starého letadla stojí fakt dost.
Tak je fajn, že máme v chatu odborníky od dopravního letectva, přes protiletadlový komplety, polní kuchyně až po houfnice.
C-130 J...a když kouknu,kolik podstatně starší 130 B udělaly práce v Polsku a Rumunsku,tak nějaký Embraej je tu jen proto,aby naše po desetileti opomíjená armáda měla zničehonic moderní xicht...koupily se Casy...nikam to nedoletí,nic to neuveze...kdyzto lítalo do Afghánistánu,skakalo to jako chromá žába kvůli palivu...i ty Slovaci koupili líp...a to už se nebudu bavit o protiletadlových kompletech,co nefungují,kuchyních za miliardy, houfnicích Cézar...tady máme u huby 2 zbrojovky,na jejichž vyrobky se ozývají oslavné chorály na Ukrajině a radši se za astronomicky peníz koupí nejaký klump...jo...asi všichni dávají dýška..
Hnus.
Pavel: ahoj a diky
Creature25: Myslíš ty třicet let strarý mladíky?
Jirkapilot: TVH
Neshledávám na tom nic smutnýho,spš mi mrzí,zetu misto tehle obludy/oblud nejsou C-130 od RAF za podstatně příhodnejších podminek a více víceúčelové...na co potřebujeme tankery,taky nevím...a F-35 už vůbec ne...copak jsme Švýcarsko,Lucembursko,Qatar?
Jirkapilot..... když vydržís ještě chvilku
MK...píšou to na Novinky.cz
Záznamů je více než zobrazených 1500
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
A ještě tahle část je zajímavá:
"Crew recordings captured a pilot asking, “why did you cut off?”, to which the other replied he had not, suggesting unintended or unclear control actions."