Detail fotografie

B737-86N


Autor: Bukas
Datum pořízení: 08/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2482×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Albert Orlita - nepřihlášený host (...164.3...)
16.06.2013 20:29

Dráha pro přistání začíná tam, kde je práh dráhy, t.j. v místě, kde jsou prahové značky, to je v místě, kde je ten jakoby "přechod pro chodce", to je tam, co se to na fotce jeví, že je to v půlce délky dráhy. Do tohoto místa (resp. do bodu dotyku, který je ještě kousek dál) yvchází při přiblížení minimální bezpečné výšky nad překážkami. Tento tzv. trvale posunutý práh dráhy je z důvodu, že před prahem jsou překážky, které svou výškou zasahují do profilu přiblížení. Naopak, pro vzlet je pak možné využít celou délku dráhy, jinými slovy, použitelná délka pro vzlet je v tomto případě delší, než pro přistání.

Dan (...59.67...)
16.06.2013 19:43

Ze by kvuli tomu, ze zacatek drahy je "v udoli" (prohlubni terenu) a pak trochu do kopce ?

bigjumper - nepřihlášený host (...228.20...)
16.06.2013 18:46

zdravím, zopakuji dotaz Petera: Preco (proč) ta dráha začíná až v půlce. Přiznávám, také mne to zajímá. Asi není moc běžné vyplácat kilometr betonu na přibližovací šipky apod...

Díky za odpovědi. Vašek

Bukas (...10.170...)
16.06.2013 14:09

Omlouvám se, spletl jsem se, je to Fuerteventura.. :)

David108 - nepřihlášený host (...103.173...)
16.06.2013 12:52

je to letiště Fuerteventura

Peter - nepřihlášený host (...167.206...)
16.06.2013 12:51

Preco ta draha zacina az v polke?

MAREK - nepřihlášený host (...239.237...)
16.06.2013 12:46

omlouvám se, ale domnívám se že letiště není Teneriffe NORTE, to je totiž na náhorní plošině, a hlavně ne u moře, rovněž věž a budovy by měly být orientované na druhé straně drah

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace