Typ letadla: | B737-86N |
Letiště: | Fuerteventura (FUE/GCFV) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVS |
Autor: | Bukas |
Datum pořízení: | 08/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2482× |
Ze by kvuli tomu, ze zacatek drahy je "v udoli" (prohlubni terenu) a pak trochu do kopce ?
zdravím, zopakuji dotaz Petera: Preco (proč) ta dráha začíná až v půlce. Přiznávám, také mne to zajímá. Asi není moc běžné vyplácat kilometr betonu na přibližovací šipky apod...
Díky za odpovědi. Vašek
Omlouvám se, spletl jsem se, je to Fuerteventura.. :)
je to letiště Fuerteventura
Preco ta draha zacina az v polke?
omlouvám se, ale domnívám se že letiště není Teneriffe NORTE, to je totiž na náhorní plošině, a hlavně ne u moře, rovněž věž a budovy by měly být orientované na druhé straně drah
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Dráha pro přistání začíná tam, kde je práh dráhy, t.j. v místě, kde jsou prahové značky, to je v místě, kde je ten jakoby "přechod pro chodce", to je tam, co se to na fotce jeví, že je to v půlce délky dráhy. Do tohoto místa (resp. do bodu dotyku, který je ještě kousek dál) yvchází při přiblížení minimální bezpečné výšky nad překážkami. Tento tzv. trvale posunutý práh dráhy je z důvodu, že před prahem jsou překážky, které svou výškou zasahují do profilu přiblížení. Naopak, pro vzlet je pak možné využít celou délku dráhy, jinými slovy, použitelná délka pro vzlet je v tomto případě delší, než pro přistání.