Typ letadla: | B737-55S |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | T7-FAA |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 16.02.2014 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4056× |
16.02. Po dvaceti a půl letech provozu a čtrnácti měsících uskladnění opouští flotilu ČSA první dodaná B737 OK-XGA.
Odletěl už???
...a ten ostravskej B737 nosil OK-PIK i po nátěru do barev Kulula a po záletu sloupli OK-PIK a do JAR to letělo už jako ZS-ZWP
...ano a daňové záležitosti, to používají Rusové a všechno mají ulitý na Bermudách ... VP-B a VQ-B
..důvodů může bejt habaděj... třeba ten, že majitelem letadla je leasingovka, která si stroj zaregistruje kde uzná za vhodný, když třeba leasingovka prodávala B737 po krachu SkyEurope, tak z Ostravy odlétávaly s českejma značkama a nebo si registraci udělala v Rakousku, na ostrově Man atp...ale proč San Marino nevim, třeba se to jen manažerovy tý leasingovky líbilo :-) T7-FAA ... to se dá přeložit jako tramvaj Tatra ČKD Praha T7 - Federal Aviation Administration :-)
Domnívám se, že kvůli daním...
Díky, jenom můžete mi někdo říct proč se používají převozní imatrikulace a ne rovnou nových provozovatelů?
...espézetka San Marina je jen převozní, největší letiště San Marina ostatně má jen travnatou dráhu 550 metrů (v Torracciu) dlouhou...ale měly by snad XGA/XGB jít v nejbližší době snad k Air Zimbabwe za jejich odstavené B737-200 ... a snad by i ty poslední tři by měly letos odejít k AZW... snad by to tak mělo být co jsem zaslechl, ale s Mugabem jsem o tom nemluvil :-)
Já myslel že mají jít někam do Afriky?
Airbus Austrianu kompenzuje magnetický kompas.
Celkem 16 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Dříč. Takové poctivě odvedené práce za ta léta ...